Calendario de eventos
La Comissió Gestora organitza la 16a edició de la Jornada del Dia Mundial de les Malalties Minoritàries que enguany tindrà lloc a la Sala Gaudí de La Pedrera - Casa Milà (Pg. de Gràcia, 92, 08008 Barcelona).
El lema escollit des d’Europa per a aquesta 16a edició és "Everyone deserves equatable opportunities and acces to health care", en què es posa l'accent en l'equitat.
A Catalunya, sota el lema “Junts fem pinya”, posem en valor la necessitat de fer accions formatives i divulgatives per tal d’afavorir una societat més inclusiva i empàtica, i de dotar d’eines a les persones afectades i el seu entorn, de cara que estiguin informades i participin cada cop més en la presa de decisions en matèries d’ètica, recerca i accés als medicaments afavorint l'equitat.
Aquesta Jornada divulgativa uneix les veus d’afectats i afectades, professionals de la salut, recercadores i recercadors, i representants institucionals, per tal de refelexionar entorn a l'equitat en les malalties minoritàries i donar-ne visibilitat.